It's your girl Saron..

Tjena bloggen, det är jag Saron som skriver nu:) Har faktist glömt bort bloggen lite då och då men nu är jag här. Så är det här nu när jag ska presentera mig och berätta om mitt liv och blablabla.., njaa ni får väl helt enkelt ta reda på vem jag är..

Just nu snackar jag med miss Daabs, helst seriöst den tjejen har ja nog aldrig tråkigt med, det är bara kärlek till dig sötis. "Däbbie hälsar hare så bra i Jokk Mokk" haha tolka det hör ni vill:P

Nu snackar vi om killar och hur de i vissa fall tror att de kan behandla tjejer hur de vill, för att de känner sig överlägsen och har den makten att behandla tjejen utifrån deras behov..thats skrewed up if you ask me. Varför tror du att du har rätten till att allt under ert förhållande ska gå och fungera som du vill, när det passar dig, och utifrån dina krav och behov. Man är två i ett förhållande, inte ensam, så när killar (exempelvis) gör val, ta hänsyn och respektera tjejen, annars är han inget att ha! J
ag tror det handlar om hur pass mogen man är som person, att man kan se över sina beslut och behandla andra med respekt och hänsyn. Så om du känner dig dåligt behandlad av inte bara någon kille utan utav vem som helst, säg ifrån! Berätta att det personen håller på med är fel, och ta inte skit från någon, especially not from guys hähä.. aja enough about that, hare braaääeeuu (skånsk dialekt) haha och enjoy your life!!


Respekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0