eran änniehoe skriver :)

shooo till alla katteer som ser de här ;) hoppas alla mår bra,för jag måår suppeer ! hähäh jag ska berätta lite om hur min dag kommmerr se ut, för jag har inte så mycket mer annat och säga lixom ;P
just nu ligger jag i sängen orkar inte röra mig från sängen,typiskt mig haha men snart måste jag göra det. därefter ska jag äta lite frukost och börja fixa mig. ska te kista och lämna tillbaks några saker jag köpte i lördags. asså på tal om kista är jag den enda som tycker att "nya kista" känns inte som gamla ?? aja.. vi kanske kommer bli vana då ..
efter att jag har lämnat tillbaka några saker, ska jag möta en kompis som ja vil hinna träffa innan jag åker, så de blir kul:)
efter att ja har träffat min kompis så ska ja möta zozii bajskorven och vi ska gå å köpa några saker från kista grossen haha, de blir kul de ..
på kvälleen kommer vi ha ännu roligare , eller vad säger ni tjejer?;) can't wait!

ja har inte så mycket mer att skriva på några veckor för ja åker boort i morgon, te belgien å paris.. eller aa vi får se om de blir paris =( men ja önskar alla en godjul och gott nytt år! :D / ännniehoe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0