NADIA GÄSTBLOGGAR FÖR FÖRSTA GÅGEN!

HEJ SYSTRAR OCH BRÖDER, FRÅN NORR OCH SÖDER!
först vill jag bara säga att det var en gaaaaaaalen avslut på dagen i skoolan när det blev "krig" HAHAHA, (saron, mirre och zozan vet va ja snackar om)
men iaf, det är jag som är Nadia, alltid kallad för Nadia the best. så om ni hör någon snacka om någon Nadia the best så äre mig, HAHAHA! okej ska försöka vara seriös!.. kurdligan, ja vad ska man säga. dom är för underbara..  typ(?) ne men dom får en alltid att le. AASÅ DET FINNS BARA KÄRLEK TIILL DOM ! ja sen umgås jag ju mest med Saron och Mirre eftersom vi går i samma klass, (tyvärr, hahahah skoja bebisar) men även Zozan går i vår skola men inte natur ( hon e inte nörd som oss 3 nördar) jaa, jag har fått ett namn som är kallad för "nadia dansen" och mirre har också en dans "mirre dansen" dom danserna brukar komma då och då. HAHA! har flera minnen med dom här "kurderna" i kurdligan HAHA, ( FÖRRESTEN, MIRRE VI VET ATT DU VILL VARA ERITREAN DIN MAKOR!) ni som inte vet makor = RUMPAAAAAAAAAAAAAAH, mirres favorit ord.
jag är en jätte sneeeeeeeeeelllllllllll flicka, och har en egen blogg ;) eller jag och min kompis har en egen blogg då. http://locitas.blogg.se/ LÄS LÄS LÄS & LÄS IGEN, HELA TIDEN, VARJE DAG. sist vill jag bara säga att dom i kurdligan (mirre, zozan, narim saron, winta tammi och anna) är heeeeelt udnerbara och jätte roliga att vara med, jag tycker synd om er som inte knr dom eftersom ni verkligen har missat någonting i erat liv, eller ni har missat glädje för man är ALLTID glad med dom ( fråga inte vad jag snackar om, vete ej själv)
tänkte lägga upp en bild på mig, men nu får ni igen så ni får ingeeen ;D
GLÖM INTE ATT KOLLA IN MIN BLOGG!!! http://locitas.blogg.se/,

ajdeeeeeeeeee peace n' love / NADIA THE BEST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0