NADIA IS BACK WITHOUT CRACK... ?!

har tråkiiigt, och mår verkligen inte bra av att se kurdligans blogg som den gör.. helt död. kalla mig vad du vill, men inbjudare skulle väll passa mig. det är iaf det ja blir kallad för ibland.. but I don't give a fuck, jag är ändå bäst! ;) jag antar väll att klurdisarna är för "fina och upptagna" för att blogga (?) TJEJER BÖRJA BLOGGA !? iaf, hmm, vene vad jag ska skriva..
idag var drog jag och syster till skolan för att hämta böcker, sen mötte vi Anna, Mirre och Saron i byn och fixa bizzneezz ;) aah ni vet vi är kriminella... så kriminella och byn är vårt hem. HAHAH, shit! efter vi fixad vår bizznez i byn tagga jag till stan och "köpte" grejer, som sagt, ja är kriminell så jag "köpte" (baxa) grejer som jag nu kommer sälja till dubbelt så mycket. har fixat ett par falska converse för 300, om du vill ha du kan köpa för 600. det är bara att höra av dig till Mirre! men, nu ska jag inte snacka mer om mitt så kallade kriminella liv. asså jag vet inte vad jag ska skriva om. jo, KILLAR ÄR BAJS! ja, jag kan berätta hur jag lärde känna de i kurdligan, Saron har jag känt sen dagis, Zozii lärde jag känna genom basketen, och så lärde ja känna Tamara med. Mirre, Narin, Winta och Anna lärde jag känna genom vår förra skola Talbackaskolan hette den, och den var ju såklart bäst eftersom vi gick där. ne men i Tallbacka hade jag inte så bra kontakt med tjejerna, det är nu jag har fått bättre kontakt med dom, vilket jag är väldigt glad över!

GLÖM INTE, jag säljer falska converse, hör av er till MirrePirre

KÄRLEK OCH RESPEKT SYSTRAR & BRÖDER FRÅN NORR TILL SÖDER! / NADIA DEN BÄSTA, ALLAS FAVORIT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0