The Afrooo Queen Is Here ;)

Shululu Allihoppa det här är wintana :D
Det är första gången jag skriver i kurdligans blogg :p
Jag ska berätta lite om mig själv jag heter winta men mitt smeknamn är wintana och jag kallas för The Afrooo Queen eftersom att jag har värsta AFROOOOOOON hahahahah :P
mitt liv handlar bara mest om musiiik :D jag döörr för det jag sjunger jag har hållt på med det sedan jag var liten. Jag gick oxå på dans men inte längre men jag älskar också att dansa men det är inte som att jag satsar på det som sången. Jag tar sång lektioner varje tisdag i Rinkeby kulturskolan (privat lärare). Ibland så kan det bli fler lektioner om vi tex sjunger i grupper eller något, det är verkligen riktigt kul säger jag bara :D. Vill också bara säga att KUURRDLIGAAN ÄR BÄSTA GÄNGET hahahha :D ÄLSKAR ER TJEJER !

Jag tänkte kanske skaffa en blogg men jag vet inte riktigt ska tänka på det ialla fall. :P

Pusss på er alla :D <3333     

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Ånej inte du!

2009-12-14 @ 20:08:18
Postat av: Elin

Hahahaha WIIIIINTAAAAAAAAAAAAAAAA, va häääändeeeer :D

2009-12-17 @ 22:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0