tredje och sista inlägget av mig då

jag vet att ni blev glada eftersom jag skrev, men jag måste tyvärr säga att detta är mitt sista inlägg... för.. IDAG NÅN ANANN DAG KOMMER NYA INLÄGG :D:D
men ja, ni som hänger med livet nu så kanske vi vet om illuminati, ja Mirre har kanske snackat om dom. om inte, så äre synd. haha. jag pallar inte förklara nåt, men jag lägger in viidoer, kolla på dom, sen tänk (om ni e smarta fattar ni) utan att ja förklarar nåt.





kolla på klippen och tänk.. detta är verklighet. eller?

iaf, nu ska jag tagga. här är min blogg, som ni kan checka in ;) http://locitas.blogg.se/ 

kärlek och respekt / bästa Nadia!

Kommentarer
Postat av: Laura

Jag är rätt så säker på att detta stämmer. Jääävligt mycket tyder på det. Och M.J. själv gick ut och snackade om det... Sen blev han mördad

2010-02-23 @ 03:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0