Wintana är här nu :D

Heeeeeiii alla söötisar :D vill bara säga att jag hade grooovt kul med Kurdligan i onsdags haha :D vi feesta galet Girrllzzzz ! Just nu så äter jag choklad mums mm.. mumsilimums... hahaha :D :D och jag dansar och sjunger galet i mitt rum hahaha :D jag lyssnar på Usher - You Remind Me :P Skiiiitt bra låt :D fast den handlar om kärlek så blir man inte ledsen av att höra på den för att det är ett sköönt beat i låten så man blir bara mer GLLAD av den :D HAHAHAH :P

Men det var allt för mig Boyz and Girlz nu ska jag fortsätta att dansa och sjunga som jag alltid gör HAHAH :D
Men ni får ta hand om er så hörs vi snart igen mina älsklingar hihii <333

OBS ! Förrestän kom ihåg allihoppa att ni en dag kommer att se mig på MTV ! :D haha, I Promise You All That :D

Peace Out To You All, I'm Gon Naw !! Pööööösssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0