Wintana Sjuunngger acapella hahaha :D

Heeiii alla söötisar :D
Idag uppträdde jag i en skola som heter Kvarnbacka skolan i Kista och det var inte någon speciell stor konsär. Min Bästa vän Yassi följde med mig och hon filmade mig. Jag sjöng och det var en pianist som spelade. Jag sjöng Cilin Dion - My Heart Will Go On och Lauryn Hill - Killing Me Softly. Yassi filmade mig när jag uppträdde men jag tyckte att det gick skit dåligt :( eftersom att jag också har börjat bli förkyld nu så jag kommer inte att lägga upp framträdandet. Men efter att konsären var färdig drog vi hem till mig och jag började istället att sjunga acapella och Yassi filmade mig såklart hahaha :D och det gick faktiskt riktigt bra även om jag är lite förkyld :/ så jag hoppas att ni kommer att gilla det. :p

Men film klippen lägger jag ut imorgon, för att jag har inte tid just nu så ni vet :D

Peace Out <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0