Balmain

Jag älskar de olika typerna av "kavajer" och jackor som Michael Jackson hade men nu tycker jag att de olika MJ inspererade tröjorna, koftorna o jackorna har blivit lite för mycket. De var fina i början men nej de är inte lika fina som man tyckte att de var. Men ska man ha någon MJ insperarad kavaj/jacka så ska de ha väldigt liknande drag som orginalen.
Dessa är bra exempel på sånna jackor jag pratar om , de är från märket Balmain , men tyvärr kostar de mer än vad man har råd med. De kostar nämligen runt 70 000 kr. ( Bilderna är från förra året )
                                                                        
                                      Beyonce 

           
                                                                            
                                        Rihanna 

                                                                       

Peace In The Middle East !

Kommentarer
Postat av: SONJA

Skit snygg jackaaaa, synd att man inte har råd till en sådann haha ..

Oh tack söte duuu, jag är ifrån Serbien och bor i Växjö. själv då ? kram

2010-05-09 @ 16:55:20
URL: http://ssonjas.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst haha , jag är kurd o bor i solna :)

2010-05-09 @ 17:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0