MASI

Heejj igen !

Har suttit o försökt plugga ett tag , men måste ta en paus nu så jag kan lika gärna ta o blogga. Har massa bilder o visa från födelsedagar , bröllop o bara vardagliga bilder så jag tänkte ladda upp lite då o då.
Föresten så har winta sökta till idol , så vi håller tummarna för henne o hoppas att hon går vidare. Men även om wintiiiiiii inte går vidare så vet vi att hon en dag kommer att lyckas.
Tillbaka till bilderna nu , här får ni se några bilder vi tog efter min B-day party efter att alla hade gått , eller de här katterna var iaf kvar där.


Saron , Dabra , Nadia , lite av Winta o så Jag



Dabra , Zozii , Nadia o Saron


Tänk att jag och nadia kan va så här fina


Och att jag ibland kan vara så här vacker ..


Peace In The Middle East !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0