MC - Dee n Mee fortsättning


MASI :

pomperipossa satt på en kossa tills hennes kuk börja lossna , hon bytte kön som kostade hela hennes lön , hon åkte till ön o träffa pär som hon i blev kär , de brukade äta bär och ibland fisk på egen risk 

DABRA :

allt va på skoj, få inte noj, snälla du gå till en korvmoj, det kan du behöva. lyssna på din rappning är för dom döva, för du är sämst, driver bara men jag kommer främst. mina ord rinner som smör o varför springer du för, har du blivit rädd? gå och ring fredd så ingen olycka blir skedd

MASI :

du tror du är cool men du är inget förutom en fool , du leker så bäst men är sämst , du får folk att må pest ,skojja skojja , du gör att folk vill gå på fest lr kanske rida en häst ? du tror du är lång men du ser ut som en stång , jag vill sjunga en sång men det känns juh helt wrång , alla säger hej till mej som skapar ståhej ,jag gör så att din tjej får i sig , men mest av allt dabra vill jag ha dig i mig

DABRA :

snälla sluta jag kommer börja tjuta för av dina ord blir dum, man läser dom sen blir man stum, vad ska vi göra? inget mer vill vi höra.. så snälla va tyst innan vi börjar köra.. köra en bil flera flera mil.
vi kör enda tills du blir senil och inte kan rappa, vilket du ändå inte kan, så vi skiter i att ta trappa, asså trappan från bilen för du inte har stilen så nu ska jag gå o kolla på gröna milen!!!!

DABRA :

det är jag och mirre, i din mage får du pirre när du hör våra ord, dom går som smord och ni vill ta självmord för ni oss ej kan stoppa, ni försöker men fortsätter floppa, för ni oss ej kan toppa! rap-attacken kommer fortsätta med mirre och mig,
orden vi kommer sätta och alltid slå dig så man får verkligen akta sig, vill battla mot oss är du en dum tjej. så nu säger mirre och jag "hej-hej"(vinkar)

MASI :

här sitter jag och Dee o rappar , vi låter som jay and Bee när de gjorde crazy in love , fast skillanden är att vi här har två bees o inga G´s , hon har rumpah som jag älskar att dunka , dabra får mig o sjunka med hennes ord jag vill sjunga , hon får mig att gunga , mina ord får folk att buga och börja suga lr oj mena slicka , de slicka tills de fick hicka o inte kunde pippa sen kom hon , sen kom Queen Dee , and made me see that it was more than just me , nu var det Dee o jag , vi skulle ta de ,
ta de med storm o vinna enormt , vi skulle segra , regera , ibland spela men oftast leda

DABRA :

Vi är rapper-mc's och nu ska vi gå och äta på mcd's el om hon vill kalla det maggan som hon gjorde i vaggan när hon va liten men nu är hon sliten och ska få ta skiten för hon ser ut som min högra, hennes ansikte vill bara störa hennes röst vill man ej höra så mirre och jag fortsätter att köra... i vår lamborghini kör vi till jay-z som tillhör illuminati ni önska ni va vi men tyvär kan ni inte copy kör er egna grej så kanske ni får tjej men det är tveksamt för ni är bögar som gillar killhögar  

Peace In The Middle East !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0