MC - Dee n Mee !

Dabra och jag hade inte så mycket för oss igår så vi bestämde oss för att börja rimma haha , här kan ni få läsa våra ord som är guuuuldvärda , det är typ som tupac texter .. nästan iaf haha läs o se vad ni tycker era katter

MASI :

dabra va namnet aa dt är hon som va katten , tills hon träffa blatten o föll för honom som natten , fast natten den va mörk dt va oxå blatten , men dt fortsatte mellan de tills han hamna på anstalten för att han hade rånat katten som var mer värd än vatten , dabra gillade o leka , men är man med i leken får man även leken tåla , men dt var ej tid för o snåla , därför tog sig dabra inte bara an en utan åtta , den ena han va som en råtta och med de andra hon floppa , hon trodde ej att blatten , som föresten igen , var svart som natten , skulle göra tabben som skulle få honom att tänka på saken , saken som va att dabra var mer värd än vatten ..

MASI :

dabri vrf så kall kompis

Dabra :

varför så kall? för du leker ball. allt jag vill är ge dig en small!

varje dag jag tänker på dig då växer min vrede, när jag ser ditt ansikte så blir det som 3D! jag vet inte om du är på riktigt när jag hör ditt namn så blir det kittligt i min mage och du är så barnslig för du hoppar hage med din kompis mamma som börjar stamma och jag hör ditt tjut varje gång mitt rappande tar sluuuut!!!!!


Vi skrev andra grejer oxå men smarta som vi är så sparade vi de inte , men när vi skrivit nya grejjer så laddar jag upp de här !

Peace In The Middle East !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0