Proffs M

Hallooooooooow där kött o blåbär ! haha vi gillar sean banan så därför gillar vi hans olika uttryck också. Vaknade för en stund sen and I´v got some business to do today.
Nej skojja men jag ska till optikern och kolla ögonen tror att jag måste fixa nya glasögon eftersom mina ögon har försämrats, nu låter jag som en gammal tant menmen. Sen bär det av mot stan tror jag eller skärholmen, måste köpa nya skor och lite annat. Hinner inte göra så mycket mer för har två prov nästa vecka så det blir plugg-helg I guess om jag inte åker över till mina kusiner sen.
 
Föresten så köpte jag Proffs Mousse igår för jag skulle dödaa för att få lite vågit eller lockigt hår. Narwin sa att den va skitbra men hon har redan galet fint lockigt/vågit hår, så vi får se om den funkar på mitt hår också annars får jag testa någon annan sort senare.
Måste rulla nu och börja fixa mig hare bra alla !  
                    

                                                   Här har ni den
 
                                           

Peace In The Middle East !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0