..

Heejsaaaaaan bloggen! Nu är man tillbaka igen. Gick till optikern och kollade ögonen, förut hade jag bara glasögon för att jag inte kunde se när jag läste men nu måste jag tydligen fixa om glasen så att jag ska ha på mig glasögonen hela tiden så masi is going Steve Urkel hähä.
Köpte lite grejer också i stan men har ingen kamera på mobilen därför kan jag inte visa grejerna :)
Istället kan ni få se en bild som är galeen, respekt åt den här killen på bilden alltså!

                                                                

When I say Peace In The Middle East , this is what I mean!


Kommentarer
Postat av: araben

har funderat lite efter att ha läst eran (mirres) blogg(?)

Borde inte mirre bara ta över bloggen helt och döpa om bloggen till nåt annat? tydligen är det ju bara mirre och nån annan tjej som skriver i den här bloggen ..(som inte ens tillhör kurdligan?)

Dessutom har jag inte riktigt fattat, är ens nån av er kurder, eller rättare sagt mirre. är du ens kurd?



Känns som att om ni nu vore kurder, har ni väl viktiga grejer att visa i bloggen än om palestinier. de har mycket bättre än er (gällande rättigheter, de har ju fan tom land!!!!)



Ni (mirre) har ALDRIG så länge jag läst eran blogg på något sätt visat att hon/ni är kurd(er). Mer arab. Tycker att om ni nu ska heta kurdligan kanske ni ska visa det åxå. jag har förstått att ni alla inte är kurder.. men ni som är, visa det med stolthet. Varför visa upp araber som ni är stolta över i bloggen? ni kurder har era egna bekymmer. Visa upp bilder på ert egna folk ist.

Hylla inte folk som ALDRIG skulle hylla er, det ser bara pinsamt ut.

2010-10-09 @ 18:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0